Att vara viktig

lördag 19 maj 2012

Stått still- Både i vikt och skrivande

Drar liv i bloggen igen!

2,5 månader återstår till den stora dagen! Jag behöver den där extra motivationen för att gå ner några kilo tills dess. Behöver allt stöd och alla hejarop jag kan få. Men då får jag se till att leverera tillbaka också, *ler*. Tummar vi på det? Vad bra!

Resultatet här till höger visar sådär sanning. Det var länge sedan bloggen uppdaterades. Har stått still i vikt de senaste månaderna, gått på jämviktsprogrammet kan man säga. Ett litet plus har det blivit men ett plus som jag snabbt går ner igen om jag tar fram mitt jäklar anamma, det vet jag. Helst av allt skulle jag vilja gå ner 6 kilo på 2,5 månad, men det är lite mycket för mig. Jag är inte av den typen som går ner snabbt i vikt och nu på "slutet" har det varit svårare att gå ner i vikt. Har dock byggt lite mer muskler så det för jag vara nljd med :) Men 6 kg är en önskan och om jag försöker allt jag kan med rätt mat och rätt träning  så kanske jag kommer en bit  på väg. Jag får inte glömma måttbandet, vilket är viktigare än vågen i detta sammanhang. Ett måttband säger mer sannig än vad vågen kan.

Heja mig, nu kör jag "slutspurt"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar