Att vara viktig

lördag 19 maj 2012

Träningen

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen  igen. Förkylningar hit och dit har det varit efter påsk!  Men nu är jag friskare än någonsin och kan köra fullt ut igen. Nu ska jag försöka köra mer varierad träning än tidigare. Min kropp behöver det för att kunna visa bättre resultat verkar det som. Det kan även vara bra för motivationen med varierad träning. Visst, sen är det som så att vissa pass på gymmet passar bättre tidsmässigt än vad andra gör. Tex. indoorwalking som ligger i direkt anslutning, innan och efter, arbetstiderna.


Är så glad över att jag har två minuters gångväg till gymmet, finns liksom inga undanflykter då ;oP

Så här har veckans träning sett ut:
  • Måndag:
    • Indoorwalking 30 min (morgon)
    • CXWORKS 30 min (morgon)
    • Promenad 60 min (kväll)
  • Tisdag:
    • Indoorwalking 45min (direkt efter jobbet)
    • Core 30 min (direkt efter jobbet)
  • Onsdag:
    • Bodypump 60 min (direkt efter jobbet)
  • Torsdag:
    •  Vilodag
  • Fredag:
    • Indoorwalking 30 min (morgon innan jobbet)
    • CXWORKS 20 min (morgon innan jobbet)
  • Lördag:
    • Mountainbike 2,3 mil, utomhus kuperad terräng  (förmiddag)
  • Söndag:
    •  Bodypump 60 min (eftermiddag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar