Att vara viktig

söndag 13 november 2011

Retreat

Avbokade morgonträningen både igår och idag. Inte vanligt. Igår kände jag att kroppen ville ha en vilodag och att jag nog skulle få lite motion på annat sätt genom att poa i trädgården, i huset mm. Så blev inte fallet och tänkte då att jag satsar alla kort på Indoorwalkingpasset idag istället. Men jag avbokade just det passet också. Idag är det en hälsena som bestämde sig från att göra ont bara helt plötsligt efter frukosten. Hur knepigt som helst. Jag får ta det som ett tecken. Vila idag också vilket blir bra för min nacke och arm för tillfället också. Men med lite tur blir det en promenad i skogen eller dyligt istället.

Denne helg blev en retreat för kroppen, en sorts nedvarvning inför kommande arbetsvecka. Ja, jag börjar ju jobba i morgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar