Att vara viktig

torsdag 15 september 2011

Laddar!

Laddar inför morgondagen! Dags för fest hos systeryster och jag har precis tjatat med (ganska lättövertalad i och för sig) en kär vän att komma också efter att hon slutat jobba klockan 21 :D

Eftersom det vankas fest i morrn så bidde det dubbelpass på gymmet idag. Efter Zumba igår kväll och dubbelpassen nyss så är jag heeelt slut i kroppen. Men det är ju så kul! Idag blev det Zumba (igen för att det är så skoj) och sedan provade jag Tabata för första gången. Och det var...jobbigt men kul. Instruktören John pushade oss med "komigenrop" (vilket jag gillar starkt)i grymma 30 minuter när vi "genomled" skivstångshävningar, stepbräda och situps. 8*20 sek på varje station med 10 sek vila emellan. Ja, jag har redan ont i ölhävararmen efter skivstången, men träningsvärk ska med träning förintas. Så detta ordnar sig på festen i morrn när den första kalla ska tas.

Frågan är hur jag ska kunna dansa smidigt i morgon med dessa stockar till ben?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar