Att vara viktig

onsdag 13 april 2011

Träning och fas 2

Varit och tränat nu på morgonen. Jag och älskling begav oss strax innan 07:00 :) Vi körde 20 min på Crosstrainer som uppvärmning sedan gym 30 min och streching på det. Känns gött i kroppen nu och det var en underbar start på dagen!

Nyss ätit frulle. Kaffe med mjölk och till det fil som blandadess ut med måtidsersättningspulver, med citronsmak. Men jag måste erkänna, jag jag trodde inte jag skulle bli så pass mätt på det som jag blev (?!) Måste var ett pulver som växer i magen det där. Eller så har en veckas shakedrickande faktiskt minskat min magsäck.

Som sagt, druckit shakes 5ggr/dag i en vecka nu. Med shakes menar jag måltidsersättningspulver i olika smaker som blandas med vatten. Idag är det första dagen jag får äta fast föda(fas två i programmet) men fortfaranade ska två av de tre huvudmålen bestå av shakes. Men nu får jag blanda pulvret med mjölk eller fil istället för vatten. Dessutom får jag tillsätta tre mellanmål per dag i form av frukt och grönt. Kanske bäst av allt, jag får ha mjölk i kaffet på morgonen! :D

Ska bli intressant hur förra veckan och denna vecka slutar. Men det får nästa BIA- mätning på måndag ge ett första tecken på. Ser fram emot den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar