Att vara viktig

torsdag 14 april 2011

En dag ur vardagen

Motion: 20 min Crosstraining, 30 min gym och sedan 15 min stretching.
Frukost: Kaffe med mjölk och kanel. 2,5 dl mellanfil som blandas med 4 msk citron-måltidsersättning--> Bidde riktigt mätt!
Mellanmål: Ett päron.
Lunch: Potatissoppa (måltidsersättning enl. programmet) Riktigt okej smak med tjock konsistens vilket gjorde den mättande. Över förväntan faktiskt.
Mellanmål: En banan
Motion: Promenad 30 min.
Middag: Pepparbiff och ugnsstekta grönsaker( Paprika, morötter, palsternacka, rödbetor, bönor och lite potatis)Till det sås gjord på naturell lättcremefraiche (vitlök, salt peppar, hackad timjan, chilipulver och en liten klick tomatpuré och hickorysås. Dryck blev PesiMax :)*festmåltid*
Kvällsmål: Inget (var så mätt)och glömde dessutom bort tiden då jag satt och jobbade med alla mina foton på kvällen. Tiden bara sprang iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar