Att vara viktig

onsdag 6 april 2011

Funbeat

För oss som vill träna mer eller ha lite koll på träningen eller bara för att upprätthålla motivation för träningen så är Funbeat den perfekta startpunkten! Jag själv blev medlem igår och håller som bäst på att kika runt på sidan. Alla kan bli medlem och det kostar, gratis!

På Funbeat kan jag lägga in mina träningspass för att sedan få statistik mm utifrån det. Det finns även forum om det mesta gällande träning, kost mm. En grym sak jag hittade igår är att Funbeat är ihopkopplat med Googlemaps. Så igår klickade jag på "skapa runda" och klickade sedan in vägen som jag och älskling cyklade för ett tag sedan och vips så räknade den ut hur långt det var och så kunde jag spara cykelrundan för att välja den i mina träningsaktiviteter sedan. Like! Jag kunde även se andra Funbeatares rundor där jag bor och därmed få lite inspiration till ens egna nästa runda. Man kan säkert finna träningskompisar på den sidan också.

Skönt är det alla möjliga former av träningsaktiviteter finns i listan när man vill registrera en träningsaktivitet.

Like that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar