Att vara viktig

torsdag 24 maj 2012

Veckans planerade träning

Veckans planerade träning: 


Känns i kroppen idag (torsdag) att jag tränad väldigt mycket den senaste tiden, nu måste jag vila kroppen lite. men det är ju så kul att träna! Men en hälsena gör sig påmind och nacken är stel. Jag skulle ta två vilodagar i rad var det tänkt, onsdag och torsdag, men det råkade bli ett Zumbapass igår kväll trots det, *ler*. Johan drog ut och cyklade så då gick jag också iväg. Ville att tiden skulle gå fort eftersom vi skulle storhandla sedan, var lite för rastlös för att vänta :P

  • Måndag:
    • Bodycombat 60 min (kvällen)
  • Tisdag:
    •  Vilodag (städade dock hela hemmet vilket tog 5 timmar :P )
  • Onsdag:
    • Vilodag
  • Torsdag:
    •  Zumba
  • Fredag:
    • Indoorwalking 30 min (morgon innan jobbet)
    • CXWORKS 20 min (morgon innan jobbet)
    • (...eller ett Bodypump-pass 60 min på eftermiddagen)
  • Lördag:
    • Indoorwalking 30 min (morgon)
    • Core 30 min (morgon)
  • Söndag:
    •  Långpromenad eller cykeltur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar