Att vara viktig

fredag 8 april 2011

Tredje dagen värst?

Tredje dagen med shakes, magen knorrar och jag längtar efter något att tugga på.
Så ikväll blir det mysfredag med...en shake. Yippie! ;)

Jag försöker vara positiv i det hela, jag gör det här av en anledning och jag är inte värd att misslyckas. Värst blir det på eftermiddagen/kvällen för då sätter tröttheten till, huvudvärken kommer därmed så sjunker humöret. Men som sagt, en vecka ska jag väl ändå klara. Tycker lite synd om min älskling eftersom jag känner mig aptråkig och bara pratar shakes och knorr i magen. Det "enda" jag tänkt på idag (förutom under mitt möte på arbetsförmedlingen och ett besök på jobbet)är den där tillagade middagen jag ska avnjuta nästa torsdag! Ja, då får jag börja tillsätta vanlig mat i kosten igen.

Då ska jag ha ugnsbakade grönsaker och en saftig bit kött, så är det bara, *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar