Att vara viktig

onsdag 6 april 2011

Dag ett

Välkommen onsdag!

Ovant att inte göra i ordning min vanliga frukost idag. Istället tog jag fram en PREnet burk med jordgubbssmak och blandade i ordning en shake till frulle. Gjorde även i ordning en kopp te. Förutom shakes ska jag dricka minst 2 liter osötat dryck under dagen. Vatten, te, kaffe får man dricka. Men hualigen för kaffe utan mjölk. Får alltså inte dricka mjölk. Jag och mitt huvud kommer verkligen sakna morgonkaffet :( Undrar om man får ha i kaffe i vaniljshaken?! Vore grymt!

// Yes! Man får ha kaffe i shaken! Mailade och frågade //



Gjorde en BIA-mätning igår. Gick nog som jag trodde och ska bort en hel del fett på kroppen. Men överraskande nog så hade jag mer muskler än fett på kroppen vilket underlättar en del. Jag hade ett värde över det normala så jag har ju inte försoffat mig totalt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar