Att vara viktig

söndag 10 april 2011

Femte dagen, snart klar.

Kom på att jag räknat fel, får äta fast mat redan på onsdag och inte på torsdag!
Ville bara bara börja blogginlägget med det, *skratt*.

Idag hoppas jag att "suget" efter något att äta är mindre än tidigare dagar. Femte dagen med shakes idag och har nu mindre dagar kvar med shakes än vad jag har genomfört. Bra jobbat till mig! Igår kväll krånglade dock magen, hoppas på att jag slipper det idag. Skulle tro att jag måste dricka mer vatten, är dålig på det i vanliga fall. Även fast jag tycker att jag dricker mycket vatten så kanske det är mindre än de två litrarna jag ska dricka per dag.

Jag känner mig dock lättare i kroppen, men det mesta är nog bara vatten som förvunnit och att magsäcken inte är full i mat. Men de fem shakes jag äter om dagen har ju även ett annat syfte än viktminskning den första tiden. Dvs att få fasta mattider, jämt näringsupptag och minskat sötsug. Ja, jag lär mig även att dricka mer vatten an vanligt.

Bara fortsätta kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar